تست ubt در تهران

تست ubt در تهران

تست ubt در تهران :اگر به دنبال انجام تست ubt در تهران هستید به آزمایشگاه ئکتر مهدوی واقع در  تهران – بلوار آیت الله کاشانی – روبروی پمپ بنزین – ساختمان گلزار (جنب بانک آینده ) – طبقه دوم – واحد8 مراجعه کنید.

یش از 50 درصد از جمعیت جهان به هلیکوباکتر پیلوری مبتلا هستند. در بیشتر مواقع، عفونت هلیکوباکتر پیلوری هیچ مشکلی ایجاد نمی کند و هیچ علامتی ایجاد نمی کند. اما در برخی افراد، عفونت هلیکوباکتر پیلوری باعث بیماری زخم معده، گاستریت مزمن، آدنوکارسینوم معده و لنفوم بافت لنفاوی مرتبط با مخاط معده می شود.

آزمایش ubt در تهران
تست ubt در غرب تهران ،صادقیه

چه کسانی باید تست UBT انجام دهند؟

علائم شایع مرتبط با عفونت هلیکوباکتر پیلوری که شما را واردار میکن تست UBT  انجام دهید ،عبارتند از:

درد در قسمت بالای شکم

احساس نفخ

احساس سیری بعد از خوردن مقدار کمی غذا

عدم احساس گرسنگی

حالت تهوع یا استفراغ

حرکات روده تیره یا سیاه رنگ

احساس خستگی بیشتر از حد معمول

تست ubt در غرب تهران

آزمایشگاه دکتر نسترن مهدوی اولین و بهترین آزمایشگاه در غرب تهران است که تست ubt را انجام میدهد.

آزمایش ubt در تهران در آزمایشگاه دکتر مهدوی
آزمایش ubt در تهران در آزمایشگاه دکتر مهدوی

تلفن تماس جهت انجام تست ubt در تهران

برای تماس جهت هماهنگی به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

تست UBT برای چیست؟

این آزمایش تنفس شما را از نظر وجود باکتری هلیکوباکتر پیلوری بررسی می کند که می تواند باعث گاستریت (التهاب غشای مخاطی معده) یا زخم معده و روده کوچک شود.

روش انجام تست UBT

این آزمایش یک روش بدون درد و غیر تهاجمی است که حدود 20 دقیقه طول می کشد. در این آزمایش باید یک کپسول حاوی مقدار کمی اوره 14 درجه سانتیگراد (یک ماده رادیواکتیو خفیف) را با یک فنجان کوچک آب قورت دهید. بعد از 3 دقیقه، یک فنجان کوچک دیگر آب به شما داده می شود. پس از 7 دقیقه دیگر، از شما خواسته می شود که در یک بالون دمید. نتایج آزمایش به پزشک شما ارسال خواهد شد. میزان رادیواکتیویته ای که شما در معرض آن قرار خواهید گرفت تقریباً یک دهم دوز دریافتی از عکس قفسه سینه است و کمتر از نیمی از تشعشعات پس زمینه طبیعی است که همه ما در یک روز عادی در معرض آن قرار می گیریم.

منشا UBT چیست؟

UBT شامل بلع اوره با برچسب کربن (13C یا 14C با برچسب رادیویی) است و اگر هلیکوباکتر پیلوری وجود داشته باشد، اوره هیدرولیز می شود و دی اکسید کربن نشاندار تولید می کند که می تواند در نمونه های تنفسی شناسایی شود. دامنه حساسیت و ویژگی به ترتیب از 88% تا 95% و 95% تا 100% می باشد.

تست UBT بی خطر است؟

روش UBT ایمن در نظر گرفته می شود، اما ممکن است عوارض جانبی داروهای مورد استفاده برای تشخیص باکتری از جمله اختلال چشایی به صورت موقت را تجربه کنید.

در مورد تست ubt  بیشتر بخوانید

5/5 - (1 امتیاز)