آزمایشگاه خوب در صادقیه

بهترین آزمایشگاه در صادقیه

آزمایشگاه خوب در صادقیه :آزمایشگاه دکتر مهدوی در صادقیه بلوار آیت الله کاشانی – روبروی پمپ بنزین – ساختمان گلزار (جنب بانک آینده ) – طبقه دوم – واحد8 میباشد که با کادری حرفه ای همه روزه پذیرای شما عزیزان میباشد آزمایشگاه با میزان بالای دقتی که در انجام آزمایشات دارند بهترین جواب را به شما خواهند داد.

آزمایشگاه دکتر مهدوی  اولین و بهترین آزمایشگاه در صادقیه است که با توجه به در اختیار داشتن تکنولوژی روز میتواند به سرعت و یک روزه جواب آزمایش شما را حاضر کند.

شما میتوانید با ارسال نسخه خود قبل از مراجعه به آزمایشگاه توسط پرنل پذیرش شوید تا در هنگام مراجعه با کمترین معطلی از شما نمونه گیری شود.

جهت هماهنگی میتوانید در بله ،واتساپ و تلگرام به این شماره پیام دهید 09332594380

لازم به ذکر است که با هماهنگی قبلی میتوانید از پارکینگ مجموعه نیز به صورت رایگان استفاده کنید.

تماس با آزمایشگاه

<yoastmark class=

آزمایشگاه خوب در صادقیه

کیفیت آزمایشگاه را می توان به صورت دقت، قابلیت اطمینان و به موقع بودن نتایج آزمایش تعریف کرد. نتایج آزمایشگاهی باید تا حد امکان دقیق باشد جنبه های عملیات آزمایشگاهی باید قابل اعتماد باشد و گزارش نیز باید قابل اعتماد باشد زیرا پس از آزمایش پزشک باتوجه به نتایج آن روند درمان بیمار را در نظر میگیرد و هرگونه عدم دقت و کیفیت در نتایج آزمایش میتواند مسیر درمان را منحرف کند.

بهترین آزمایشگاه صادقیه

<yoastmark class=

بهترین آزمایشگاه ها نتایج آزمایشی را تولید می کنند که به طور گسترده درتشخیص بالینی و عمومی استفاده می شود تنظیمات سلامت و نتایج سلامتی به دقت آزمایش و گزارش آن بستگی دارد و اگر نتایج نادرست ارائه شود، عواقب آن می تواند بسیار قابل توجه باشد ،این موارد میتواند شامل:

  • درمان غیر ضروری
  • عوارض درمان
  • عدم ارائه درمان مناسب
  • تاخیر در تشخیص صحیح
  • آزمایشات تشخیصی اضافی و غیر ضروری.
  • هدر رفت هزینه

این پیامدها میتواند منجر به افزایش هزینه درمان، تلاش بیهوده پرسنل و اغلب نتایج ضعیف برای بیمار شود ،بنابراین به حداقل رساندن خطای آزمایشگاهی برای دستیابی به بالاترین سطح دقت و قابلیت اطمینان، ضروری است انجام کلیه فرآیندها و مراحل آزمایشگاهی بایستی به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد.

بهترین آزمایشگاه صادقیه در جوابدهی سریع

آزمایشگاه دکتر مهدوی با جوابدهی یک روزه اکثر آزمایشات بهترین آزمایشگاه در صادقیه است که میتوانید هنگامی که عجله دارید به آن مراجعه کنید و با دریافت سریع پاسخ آزمایشات به روند درمان خود سرعت بخشید.

بهترین آزمایشگاه تست UBT در تهران

آزمایشگاه دکتر مهدوی اولین آزمایشگاه در غرب تهران است که تست UBT را انجام میدهد و شما جهت تشخیص هلیکوباکتری معده میتوانید به آن مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

آزمایش ubt

آزمایش هلیکوباکتری معده

پذبرش آنلاین بدون پرداخت

آزمایشگاه دکتر مهدوی با اکثر بیمه ها طرف قرارداد میباشد و شما میتوانید بدون پرداخت هزینه و به صورت آنلاین پذیرش شوید.

 

5/5 - (1 امتیاز)